Levensles - Reisverslag uit Broke, Australië van Beau Challa - WaarBenJij.nu Levensles - Reisverslag uit Broke, Australië van Beau Challa - WaarBenJij.nu

Levensles

Door: Beau

Blijf op de hoogte en volg Beau

03 April 2013 | Australië, Broke

Het regent. Eerst zachtjes en daarna steeds een beetje harder. Ik lig in mijn bed en luister. Ik luister naar de druppels die vallen op het dak. Ik luister naar de klanken van de muziek die de ruimte vult en samen met de druppels een eenheid vormen. Elke keer als ik zo'n moment voor mezelf heb denk ik aan alle mooie momenten en gebeurtenissen die die mijn leven binnen komen wandelen. Gelukkig. Dat is wat ik mezelf wel mag noemen. Gelukkig met alle lieve mensen om mij heen, de prachtige omgeving, de zonneschijn, de regen, gelukkig in de liefde, heel gelukkig. Ik had nooit, maar dan ook nooit gedacht dat ik zou beleven wat ik al heb meegemaakt. Dat is het mooie aan de toekomst.. het is onvoorspelbaar en je kan het zo mooi, leuk en fantastisch maken als je zelf wilt. Één van de dingen die ik tot nu toe heb geleerd is dat je naar je gevoel moet luisteren. Ook al brengt het grote beslissingen of veranderingen met zich mee, het enige wat telt is dat je jezelf elke dag gelukkig moet voelen en moet genieten van alles ook al is het nog zo klein. Het voorbijvliegen van een vlinder, de frisse ochtenden, het eitje op je brood, de lach van een dierbare, de kleur van de bladeren aan de boom, de gedachten aan mooie momenten. Het leven is te kort om je druk te maken over een lekke band, de kou buiten, het verkeer, de mening van je schoonmoeder, het niet bij elkaar passen van je kleding, een vlek op je shirt. Het is niet altijd even makkelijk om aan alles een positieve draai te geven maar je hebt nog steeds je leven in je eigen hand dus waarom zou je negatief zijn. Het tweede wat ik heb geleerd is dat de dingen die je meemaakt tien keer meer waarde krijgen als je het met iemand kan delen. Ook al doe je helemaal niets, niet doen met zijn tweeën is zoveel leuker dan in je eentje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Welkom op mijn blog! Hier hou ik iedereen die daar belasting voor heeft op de hoogte van mijn aankomende avonturen! Veel lees plezier!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 17504

Voorgaande reizen:

05 April 2013 - 05 Oktober 2013

Love all around the globe

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Als WWOOFfer door Aussie

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Aupair in Australië

Landen bezocht: