Boer zoekt vrouw! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Beau Challa - WaarBenJij.nu Boer zoekt vrouw! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Beau Challa - WaarBenJij.nu

Boer zoekt vrouw!

Door: Beau

Blijf op de hoogte en volg Beau

30 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Het begint al echt als thuis te voelen, gek is dat. Er is nog geen eens een week voorbij en toch voelt het al alsof ik hier al jaren woon. Alleen maar goed natuurlijk.
Ik heb volgens mij tot nu toe elke dag het strand gezien. Het is heerlijk om elke dag even met je voeten door het water te lopen, erin te duiken of over de boulevard te genieten van de turquoise oceaan.
Vandaag ben moest ik ‘s ochtends en ‘s middags op Simon passen. ‘s Ochtends ben ik met hem in de draagzak lekker een stukje over het strand gelopen met mijn voetjes in de branding. Hij was heel schattig in slaap gevallen. Wel een beetje jammer dat hij toen ik vervolgens thuis kwam niet meer wilde slapen...ach jah.
Toen zijn moeder om 10:30 weer thuis kwam ben ik even naar de winkels bij Bondi Beach gegaan om te kijken of ik wat kaartjes en souveniertjes kon scoren. Er zitten erg veel super leuke surfshops in Bondi. Helemaal mijn ding. Ik heb me gelukkig weten in te houden al zag ik veel te veel leuke dingen. Hier hangt het merk Billabong ook volop in de winkels. @ Stephan: Ze hebben hier echt te leuke tassen en portemonneetjes!!
‘s Middags heb ik met emmertjes water uit het bubbelbad buiten gehaald. Dat is op dit moment niet echt bruikbaar dus we zijn van plan om het een goed schrop beurtje te geven. Dan kunnen we als de temperatuur stijgt lekker even afkoelen. Ondertussen heb ik Simon vermaakt en die vond het ook wel interessant om te kijken hoe druk ik bezig was! haha! Hij had tussen de middag niet echt goed geslapen dus toen ik met de kinderwagen nog even erop uit ging viel hij al direct in slaap dus had geen kind aan hem tijdens een wandelingetje langs de boulevard.
We hebben vanavond een tv avondje gehouden en drie keer raden wat er op het programma stond! ;).......BOER ZOEKT VROUW!! Ik blij, Anna blij en Paulus wat minder maar hij kon niet tegen onze overtuigingskracht op dus BZV it was! :P Heerlijk even mee genieten met de boeren, en wat was het toch weer leuk! Ik had trouwens echt niet verwacht dat Willem Klaas zou kiezen, grote schok! Boertje Aad moest met de billen bloot en ach... wat reageerde Linda toch lief en begripvol, ik zou als ik boer Aad was wel eens even goed over na denken of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt.
HAHA!! Genoeg over BZV, op naar mijn bed!

Until next Time!

  • 30 Oktober 2012 - 22:54

    Opa En Oma H:

    jE WORDT AL EEN ECHT MOEDERTJE,KAN JE VAST ERVARING OPDOEN VOOR LATER.
    fIJN DAT JE JE ZO THUISVOELT,VOOR DE THUISBLIJVERS OOK EEN GERUST GEVOEL.
    Ik ben nieuwsgierig wat de australiers zoal eten,of hebben ze geen eigen keuken?
    Hier is de wintertijd al ingegaan,tegelijkertijd is het nu herfst weer, met veel regen,nog een weekje dan is Zé al jarig,gaan we weer naar Egmond, leuk.
    Simon is zo te zien al aan jou gewend,hij ziet er heel tevreden en vrolijk uit op de foto's.
    Onbegrijpelijk dat je boer zoekt vrouw kunt zien,wat is de wereld klein geworden met de nieuwe communicatie middelen!
    tot de volgende keer Beau
    greetz van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Welkom op mijn blog! Hier hou ik iedereen die daar belasting voor heeft op de hoogte van mijn aankomende avonturen! Veel lees plezier!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 17508

Voorgaande reizen:

05 April 2013 - 05 Oktober 2013

Love all around the globe

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Als WWOOFfer door Aussie

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Aupair in Australië

Landen bezocht: