Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Beau Challa - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Beau Challa - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: Beau

Blijf op de hoogte en volg Beau

22 Oktober 2012 | Nederland, Egmond a/d Hoef

Het is bijna zo ver. Nog één nachtje slapen. Het lijkt Sinterklaas wel, de pepernoten zitten in ieder geval al in mijn rugzak zodat ik in Australië toch nog aan de traditie kan mee doen. Het wordt nu als maar spannender, morgen is echt de grote dag waar ik al die tijd al zo naar uit heb gekeken. Mijn backpack staat ingepakt en al klaar en alle papieren zijn gereed. Toen ik mijn backpack even uitprobeerde op mijn rug werd ik erdoor overmeesterd, hij trok me naar de grond en wilde dat ik op mijn knieën zakte...nouja...in mijn beleving kreeg de rugzak een heel eigen rugzakleventje! LOL. Wat is dat ding zwaar zeg, terwijl ik nog ver onder het maximum gewicht van 20 kg zit dat je mee mag nemen in het vliegtuig. Ik dacht dat ik met al die kleren van mij er wel ver boven zou zitten maar dat valt dus alles mee.
Nadat mijn vader me wat op weg had geholpen met alles goed af te stellen was ik heer en meester over mijn backpack en kon ik aardig met het gewicht over weg. Mij kun je geen rugzaktoerist noemen, dit is topsport!
Morgen vroeg op en richting Schiphol voor het echte werk. Ik hou jullie op de hoogte!

  • 22 Oktober 2012 - 23:51

    Opa En Oma H:

    Lieve Beau,
    Voor jou, slanke gazelle zal het niet meevallen om zo,n zwaar gewicht te torsen,gelukkig hoef je er nu nog niet lang mee te sjouwen .
    We wensen je een heel voorspoedige reis,en een behouden aankomst!!!
    We volgen met spanning de vlucht, en zijn in gedachten bij je,,hoog in de lucht.

    BEAU........GO FOT IT!!
    Lieve groeten
    opa en oma

  • 22 Oktober 2012 - 23:51

    Opa En Oma H:

    Lieve Beau,
    Voor jou, slanke gazelle zal het niet meevallen om zo,n zwaar gewicht te torsen,gelukkig hoef je er nu nog niet lang mee te sjouwen .
    We wensen je een heel voorspoedige reis,en een behouden aankomst!!!
    We volgen met spanning de vlucht, en zijn in gedachten bij je,,hoog in de lucht.

    BEAU........GO FOT IT!!
    Lieve groeten
    opa en oma

  • 23 Oktober 2012 - 07:51

    Kirsten:

    Hey beau!!

    ook hier even een berichtje ;)
    nu ben je nog een beginneling met die tas op je rug, straks als we een paar maanden verder zijn ben je een en al ervaren backpacker ;)
    ik ben benieuwd naar je avonturen en verhalen!

    xXx

  • 23 Oktober 2012 - 09:51

    Carla En Eelco:

    Heel veel plezier en succes. Geniet van elke minuut, zelfs met zo'n gevaarte op je rug vol zomerkleding. Het zijn beelden die je later doen glimlachen. De komende 24 uur mag je in de chill-stand en dan gaat je nieuwe leventje beginnen. Een goede reis en behouden aankomst. Heb je je topje al aan? :-)
    We horen van je!
    Lieve groet,
    Carla en Eelco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Welkom op mijn blog! Hier hou ik iedereen die daar belasting voor heeft op de hoogte van mijn aankomende avonturen! Veel lees plezier!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 17504

Voorgaande reizen:

05 April 2013 - 05 Oktober 2013

Love all around the globe

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Als WWOOFfer door Aussie

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Aupair in Australië

Landen bezocht: