Ticket is geboekt! :) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Beau Challa - WaarBenJij.nu Ticket is geboekt! :) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Beau Challa - WaarBenJij.nu

Ticket is geboekt! :)

Door: Beau

Blijf op de hoogte en volg Beau

07 Oktober 2012 | Nederland, Schiphol

De datum is bekend, ticket is geboekt dus het is nu zeker... ik ga naar Australië!! 23 oktober gaat het gebeuren, om 11:15 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol. Ik vlieg met Singapore Airlines in om precies te zijn 23 uur en 40 min naar Sydney. Super spannend allemaal en ik heb er super veel zin in. Ik ben nu alle laatste dingetjes aan het regelen; wat ga ik meenemen, wat laat ik thuis...of beter gezegd wat neem ik mee naar mijn nieuwe thuis..haha:P. Veel kleding zal ik niet nodig hebben want het is daar schitterend weer, de zomer moet daar nog beginnen ( jaloerse blikken zijn toegestaan;).
Ik zal jullie d.m.v. deze blog proberen bij te praten over mijn belevenissen en ik hoop dat jullie het ook met veel plezier zullen lezen.

Het begin van een mooi avontuur!!


  • 07 Oktober 2012 - 23:24

    Opa En Oma Hebels:

    Lieve Beau, gaat het nu toch echt gebeuren,het grote avontuur voor jou.
    Wij zien het met gemengde gevoelens tegemoet, we gunnen het je van harte natuutlijk en hopen dat je het erg naar je zin zal hebben,maar voor ons is het niet leuk, omdat we je zolang niet zullen zien.
    We zullen je erg missen,maar.... de tijd gaat snel,en een jaartje is ook weer zo voorbij!!
    Hopenlijk zien we elkaar nog voor je vertrekt.
    Liefs van opa en oma

  • 08 Oktober 2012 - 14:27

    Carla En Eelco:

    Lieve Beau,
    RAZEND SPANNEND!!! Nu is het echt echt. Zo'n mooie kans om je wereld vele malen groter te maken krijgt niet iedereen. Wij wensen je enorm veel plezier en heel veel succes daar in Australie. Pas goed op jezelf, doe geen dingen die wij ook niet zouden doen :-) of juist wel!
    Anyway, jij gaat het helemaal geweldig hebben daar, dat is zeker!
    Wij volgen je op deze site, ook handig als je wat pedagogische adviezen zoekt, haha.
    Dikke knuffel van Carla en Eelco, tot over een jaartje!

  • 08 Oktober 2012 - 22:01

    Angelique:

    Heey lieverd!
    Nog even en je gaat je vleugels uitslaan. En waarheen? Na Groningen nu Australia...!!! Wat ben je toch een bikkel! We gaan je missen en ook je heerlijke appeltaarten! We houden van je en zijn super trots op je!. Geniet en leer van alles wat op je pad komt. En vul je hart.....
    1000xxxxxjvdrejmdr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Welkom op mijn blog! Hier hou ik iedereen die daar belasting voor heeft op de hoogte van mijn aankomende avonturen! Veel lees plezier!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 17511

Voorgaande reizen:

05 April 2013 - 05 Oktober 2013

Love all around the globe

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Als WWOOFfer door Aussie

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Aupair in Australië

Landen bezocht: