Niet zomaar een moeilijke beslissing - Reisverslag uit Hundested, Denemarken van Beau Challa - WaarBenJij.nu Niet zomaar een moeilijke beslissing - Reisverslag uit Hundested, Denemarken van Beau Challa - WaarBenJij.nu

Niet zomaar een moeilijke beslissing

Door: Beau

Blijf op de hoogte en volg Beau

01 Mei 2013 | Denemarken, Hundested

Zo ben je in Nederland, zo lig je een nacht op de intensive care en zo woon je opeens in een caravan. Het leven is één grote verrassing want je weet nooit wat morgen te brengen heeft. Zo was ook dit besluit niet iets wat ik van de een op de andere dag zag gebeuren. Of eigenlijk wel maar probeerde ik het te negeren.

Na weer een week in Hundested te zijn en ondertussen een aantal pogingen te hebben gedaan om een baantje te krijgen vergaat het me niet makkelijk af. Anders wordt opeens overladen met werk en ik moet elke dag mijn uren vol zien te krijgen. Beetje hardlopen, boodschappen doen, Anders helpen, cake bakken, baantje zoeken. Niet de meest spectaculaire dingen en de dingen die me gelukkig maken. Maandag werd het me dan ook te veel en kwam alles eruit. Anders was niet thuis maar toen hij thuis kwam hebben we er natuurlijk wéér uitgebreid over gepraat. Ik zeg wéér omdat dit niet de eerste keer is dat ik me zo down voel. Anders vind dat ik moet doen wat me gelukkig maakt en als dat niet in Hundested is, dan zijt het zo. Als ik niet gelukkig ben is het ook erg moeilijk om met zijn tweeën gelukkig te zijn. Het is voor hem ook moeilijk om de hele dag druk bezig te zijn en te weten dat ik (nog) niks te doen heb en thuis zit. Het vergt dan ook niet veel overpeinzingen om mijn beslissing te nemen.

DUSSS... lieve iedereen... Ik heb besloten om toch terug naar Australië te gaan en nog wel deze week!

Ik vertrek donderdagavond. Vlieg via London naar Hong Kong met als eindbestemming Sydney. Ik ga weer terug naar de boerderij van Marian en hoop haar daar weer te kunnen helpen. Vanaf daar zie ik wel wat er verder op mijn pad komt. Ik weet in ieder geval dat ik mijn draai daar al gevonden heb dus ik hoef niet te twijfelen of ik het daar leuk ga hebben of niet, I just do. Het enige waar ik erg tegen op zie is natuurlijk het missen van Anders. Ik weet dat hij genoeg te doen heeft om zijn gedachten te verzetten en ik hoop dat hij na de Deense zomer ook naar Australië komt.
We gaan zien wat de toekomst voor ons te bieden heeft. Ik twijfel er niet aan dat het helemaal goed gaat komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Welkom op mijn blog! Hier hou ik iedereen die daar belasting voor heeft op de hoogte van mijn aankomende avonturen! Veel lees plezier!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 17494

Voorgaande reizen:

05 April 2013 - 05 Oktober 2013

Love all around the globe

08 Januari 2013 - 08 Januari 2013

Als WWOOFfer door Aussie

08 Oktober 2012 - 31 December 2012

Aupair in Australië

Landen bezocht: